مشخصات فایل(تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی)

تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی|936257|sale57|تبلیغات دهان به دهان, کیفیت ادراک شده, وفاداری به برند, آگاهی از برند, تداعی برند
با ما همراه باشید با موضوع تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشیچکیدههدف این پژوهش بررسی تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده بود. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری این تحقیق، مشتریان مرکز موجهای آبی بودند که تعداد 352 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمعآوری دا...

مطالب دیگر:
📚مديران خلاق 15 ص📚مديرعامل موفق📚مديريت استراتژيک📚مديريت توسعه داخلي 16 ص📚مديريت دانش 20 ص📚مديريت دولتي 10 ص📚مديريت رفتار سازماني 20 ص📚مديريت زمان02📚مديريت علمي تيلور📚مديريت مالي 10ص📚مديريت منابع انساني در سازمانهاي تحقيق و توسعه 24 ص📚مديريت و ارتباط 20 ص📚مديريت و زمان 21 ص📚مرز ميان پنهان و آشكار پولشويي 17 ص📚مرگ چیستی ؟ 20ص📚مرگ📚مروري بر پيشينه خط كوفي📚مروري بر كاربردهاي مواد جانبي حاصل از كارخانجات چرم و سالامبور در تغذيه طيور گوشتي📚دوره صفر تا صدراه اندازی کسب کاراینترنتی پولساز📚دانلود پاورپوینت پروژه داربست های پلیمری (Polymer Scaffold)📚دانلود مقاله سقط جنین در گاوشیری ( پاورپوینت )📚دانلود نحوه ساخت یک ربات مسیر یاب(word)📚دانلود مقاله در مورد پمپ های هیدرولیکی (پاور پوینت)📚دانلود مقاله جوشکاری و انواع ان📚الگوریتم و سورس کد مسئله هشت وزیر ( 8 وزیر ) با زبان های مختلف